Förkyld

Ja som sagt så är jag förkyld, men jag var i skolan idag i alla fall för det var dags att göra nationellaprovet i Matte A. Det kändes som att det gick bra så ni får hålla tummen för att det görde det. Torsdag nästa vecka är det del 2 av nationellaprovet.
Imorgon ska jag oxå till skolan för då har jag prov i Filmkunskap, helt okej kurs, vi har inte gjort så mycket mer än att ha kollat på film på de lektionerna.

Nu på kvällen har jag setat och arbetat på ett manus till ett argumenterande tal som ska va klart på fredag, ska fixa det sista med det talet imorrn.

Ha en bra kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket och hoppas att du blir kry snart!



Krams

2008-12-04 @ 16:06:30
URL: http://annasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0