En bra dag

Idag sov jag länge, vaknade klockan 10.45 vilket var väldigt skönt. Idag har jag och Tobbe gjort ordning ute i gäststugan. Vi har skruvat ihop bäddsoffan och ställt ordning sängarna som de stod från början. Vi har även suttit upp en TV och antenn i gäststugan. Det är kalas bra bild.

Anledningen till varför den här dagen är en bra dag är för att Fotbolls EM har startat, så just nu sitter jag ute i gäststugan och kollar på premiär matchen mellan Schweiz-Tjeckien. Sverige spelar sin första match på tisdag, de möter EM segrarna från 2004, Grekland. Den matchen måste jag se, då blir det popcorn, dricka och Sverige tröja.

Kommentarer
Postat av: Raija

Ni var jätteduktiga idag och fick mycket gjort. Det behövdes verkligen möbleras om där inne, så bäddsoffan kom på plats.

2008-06-07 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0