Fiasko med stort F

Sverige blev utslagna redan i gruppspelet i Fotbolls EM efter att ha förlorat i sista matchen mot Ryssland med 2-0. Nu hoppas jag att Ryssland vinner mot Holland i Kvarten. Men om de gör det så tar det stopp i Semifinalen för där möter de  antingen Spanien eller Italien, men jag tror det blir Spanien.

Nu får Sverige sattsa på VM kvalet i stället. Och jag tycker att Svenska Fotbolls Förbundet borde byta ut Lasse Lagerbäck. Men han har ju inte vart dålig men det behövs någon ny i alla fall.


Kommentarer
Postat av: caroline

gullig du är :-) Tänkte hälsa på er den 28 innan jag ska till Junnu och Jenny. FUnderade på om jag skulle komma in vid 10 så jag hinner umgås med er lite. Sen kan jag ta mig in en dag så bara du och jag kan umgås.



Puss och kram

2008-06-21 @ 22:04:13
URL: http://caroline1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0