Min helg

I fredags klev jag upp klockan sju, tog cykeln ner till sta'n för att hinna med linje 714, Katrineholms bussen. Jag åkte till Näshulta för att träffa min klasskompis Benjamin. Vi paddlade kanot på Näshultasjön i två och en halv timme, vi gjorde ett stopp i Svalboviken för att ta ett dopp. Det var kallt i vattnet så det blev bara ett dopp och sedan paddlade vi tillbaka dit där vi började. Det var en mycket bra dag.

Igår var jag på bio och såg Indiana Jones: Kristall Dödskallens Rike. Den var riktigt bra men det syndes att Harrison Ford har blivit några år äldre sen senaste Indiana Jones filmen. Den får helt klart 5 smultron av 5 möjliga.

Idag har jag bara tagit det lungt, sedan åkte jag till Raija och Tobbe ungefär klockan 16. Jag ska ju jobba imorrn och antagligen tisdag och onsdag också.

Nu ikväll ska jag kolla på EM finalen mellan Tyskland-Spanien. Jag hoppas att Spanien vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0