16/11

Ska strax kolla på Livet i Fagervik som börjar 20.00, men först tänkte jag skriva lite om hur dagen har vart.
Det var så skönt att gå upp 7.30 i morse, började 10.20. Det var en ganska lugn dag i skolan. Hade först svenska och då fick vi en uppgift till boken som vi ska läsa, "Svensk maffia". För första gången blev jag glad för att vi skulle få läsa en bok i skolan och det eftersom jag tycker att det är ett intressant ämne. Vi fick också ett kriminellt gäng som vi ska läsa lite extra noga om och jag fick mc klubben Bandidos.

Har vart på Balsta idag och repat med bandet också. Vi har faktiskt kommit på ett bandnamn nu, eller rättare sagt jag har kommit på ett och dom andra tyckte om det, Fearless Squad heter bandet och vi har även en bandlogga. Det är faktiskt riktigt kul att ha ett eget band.

Nej nu ska jag gå och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Raija

Låter som en intressant bok för er att läsa. Berätta hur den är sen, för jag har sett boken och funderat själv på att läsa den.



Kul att ni har hittat namn på er grupp....inte så dumt namn heller :o)

2009-11-17 @ 18:05:59
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0