25/1

Har vart jätte konstig i magen idag, började redan igår kväll när jag hade lagt mig. Har mått illa och vart bubblig i magen, kanske inte är så trevligt att läsa om men jag ber om ursäkt för det.
Annars har väl dagen vart ganska bra, var och repade med bandet idag också. Det är riktigt kul att gå till Balsta och repa, vi har ju några egna låtar och idag fick vi nästan klart ännu en låt, och jag måste ju också säga att det är jag som kommer med dom flesta låt idéerna.

Kollar på guldbaggegalan nu, fick det i uppgift av min svenska lärare, skulle kolla på några av tacktalen eftersom vi ska hålla tal på nationellaprovet i Svenska B.

Kommentarer
Postat av: Raija

Vad kul att ni kommit på några egna låtar...då kanske man snart får höra dom... :o)

2010-01-26 @ 19:32:50
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0