4/2 - 2011

Första inlägget på nästan ett år, tänkte att jag skulle försöka komma igång igen och skriva minst 2 gånger i veckan i alla fall!

Nu har jag gått på högskolan i två veckor, tänk vad tiden går fort och snart är det dags att flytta. Lite drygt tre veckor kvar bara.

Hur är det att gå på högskola då?
Så här långt har det vart ganska jobbigt, inte för att det har vart jätte mycket att göra. Men det är jobbigt att börja plugga igen efter över ett halv år utan studerande. Så jag tycker lite synd om de som inte pluggat på flera år! Men man kommer in i det med tiden.

Första tentan ska in om lite mer än en vecka. Har läst en del av litteraturen och tänkte börja skriva på måndag då jag även ska hem till en studiekompis för att bolla lite idéer till tentan.

Ska snart iväg till skolan på föreläsning och sen ska jag möta syrran vid tåget.
Ikväll blir det att fira några kompisar som fyller 20!
Imorgon lördag blir det bio med Junnu! Ska bli riktigt kul, var ett tag sen vi sågs nu.

Jaha, nej men det var väl allt för nu!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Raija

Underbart att du börjat med bloggen igen....har saknat att få ta del av ditt liv....du verkar ha en hel del kul inplanerat i helgen och även närmaste tiden.....du kommer komma igång med pluggandet snabbt och bra att du hittat en studiekompis att plugga med....:-)

2011-02-04 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0